“Doakan ya bidadari saya…” – Kongsi gmbar sorong isteri berkerusi roda, Ustaz Eb1t Lew d3dah khabar duka

“Doakan ya bidadari saya…” – Kongsi gmbar sorong isteri berkerusi roda, Ustaz Eb1t Lew d3dah khabar duka


“Doakan ya bidadari saya…” – Kongsi gmbar sorong isteri berkerusi roda, Ustaz Eb1t Lew d3dah khabar duka.
ALLAH uji sebab Allah sayang.

Demikian kata aktivis kebajikan Ebit Lew ketika berkongsi khabar duka mengenai isterinya yang mengalami keguguran
Dalam posting di Facebook, Ebit turut berkongsi sekeping foto memaparkan dia sedang menolak isterinya di atas kerusi roda.

“Doakan ya bidadari saya cepat sihat. Bidadari saya baru keguguran. InsyaAllah bidadariku sayang. Allah uji sebab Dia sayang.

“Betapa mulia dan ketinggian seorang isteri. Hanya Allah yang layak membalas segala pengorbananmu. I love you bidadariku till jannnah,” tulis Ebit yang juga bapa kepada empat cahaya mata.


Di ruangan komen, netizen turut menitipkan doa buat isteri personaliti dakwah itu dan berharap dia diberi kesembuhan segera.

“Syafakallah buat isteri ustaz. Semoga baik-baik semua.

” Moga diberi kesembuhan dan dipermudahkan segalanya buat ustaz skeluarga.

” Semoga Allah swt permudahkan segala urusan aamiin aamiin ya rabbalalamiin saudara ku… ”

” Semoga isteri UEL sihat diberi kekuatan dan kesabaran dlm menempuh ujian dari Allah.. Aamin amin.. ”

“Semoga cepat sembuh isteri tercinta ustaz Ebit Liew,” tulis beberapa netizen.

Sumber: Mstar via malay-mail